Damn freshies


View original post [i.redd.it]




Comments:

14 Feb 2018 12:55 - +2765
Then you get to college and think the same about high schoolers. It never ends
14 Feb 2018 10:00 - +1204
It would be okay if they didn't stand around in the middle of the fucking whole like jerk offs (not all of them but many).
14 Feb 2018 13:48 - +544
When I was a senior we hated the freshmen because they didn’t understand why the seniors had a “skip day” and decided to organize one for their class. Like y’all have been here all of 5 minutes and think you can just skip out. Nah you gotta suffer for 4 years first like the rest of us.
14 Feb 2018 10:04 - +515
Its the same at my school 5-12 pretty much everyone 7 and up hates the 5th grade
14 Feb 2018 12:50 - +492
As a junior I decided to take Spanish 1 with a bunch of freshman I thought how bad can it really be? Well I ended dropping the class cause they were all really annoying and also screw Spanish
14 Feb 2018 13:33 - +440
Lmao when I was a freshman I got put in this orchestra group chat for our Disney field trip and he main rule was “freshman can’t speak unless it’s an emergency” and the very first thing I did was say “how much of an emergency does the emergency have to be” and I got kicked. I was so pissed bc it felt so unfair and I was like “I’ll never be mean to freshman” Now I can’t fucking stand them I’m sorry Zach I understand why u wouldn’t let us talk
14 Feb 2018 13:22 - +181
No one really hates the freshmen at my school except for the sophomores. But everyone else hates the sophomores because they’re hella self centered so it’s ok
14 Feb 2018 12:54 - +152
My favorite is all the freshmen and middle schoolers who take our seats on the bus. Like bitch your all like 5 feet tall get out of here.
14 Feb 2018 13:36 - +117
I'm a junior (11th), and let me tell you, we hate everyone. My school is only 10-12, but we hate both 10th, and 12th graders. We also hate a majority of 11th graders.
14 Feb 2018 14:54 - +90
Why the fuck are these kids so small?
14 Feb 2018 13:45 - +74
This is true to college too. Like take your happiness elsewhere.
14 Feb 2018 13:54 - +55
As a freshman, can confirm we are just gremlins planning to invade the school.
14 Feb 2018 13:57 - +52
boot me: idk why all these lcpls hate us so much its so dumb ugh about to EAS me: who let all these fucking bitches in the marine corps
14 Feb 2018 12:54 - +46
Am freshman. Can confirm 80-85% are dumbasses.
14 Feb 2018 14:41 - +35
As an “edgy” freshman with not very many friends, I end up thinking to myself that “this is why everyone hates us freshman” at least 4 times a day.
14 Feb 2018 14:39 - +34
It never ends either. To this day i still hate seeing a gaggle of teenagers flocking around some place i wanna be. They always look at you weird too.
14 Feb 2018 14:27 - +32
Truest shit I’ve seen all day. Me and my friends always ask ourselves if we were that cancerous when we were freshman. Probably I guess.
14 Feb 2018 15:48 - +25
My entire grade completely disrespected the freshmen in assemblies every chance we got during my sophomore year. They thought it was like a hazing thing where you just shit on the freshmen. There wasn’t, we just continued fucking with the class below us until we graduated. On top we were intentionally super supportive to all the other incoming freshmen to make it obvious there wasn’t any hazing tradition, and that we just wanted to shit specifically on the class below us.
14 Feb 2018 14:14 - +18
I held out on my foreign language class and now I'm a junior surrounded by freshman. Kill me.
14 Feb 2018 14:18 - +12
Haha yeah guys m-me too! F-frick em ami-amirite? Haha..
14 Feb 2018 15:23 - +11
Back in my day, we entertained ourselves with SILLY BANDS-- we didn't have any "fidger spinners" or "dabs" and that's how we liked it
14 Feb 2018 13:39 - +9
In grade 12 this year. Can confirm
14 Feb 2018 13:17 - +9
Fuck.
14 Feb 2018 15:37 - +8
At my school the sophomores hate the freshman, the freshman don’t understand the hate, and the Juniors and Seniors get along as equals but we hate the sophomores and freshman
14 Feb 2018 15:51 - +7
Same thing with me and little children. Kid me: Hi, you wanna play? Teen me: Get away from me, you’re too young.
14 Feb 2018 13:30 - +6
We learn that in sophomore.
14 Feb 2018 19:07 - +6
I thought the same thing during HS and I remember being a senior and watching a freshman punch a palm tree to try and impress a group of girls.
14 Feb 2018 15:29 - +6
It's cause the 1st/2nd years think they know more than 4th or masters students. The shit my GA friends have to deal with sounds so juvenile.
14 Feb 2018 15:11 - +5
Yeah I see them making group promises and I'm like wait till those snakes turn on you.
14 Feb 2018 18:51 - +5
In the UK juniors and seniors go to a completely different school on a new course. No gremlins. Only downfall is when you’re a sophomore and you have to deal with 6th graders in the same school. It’s a nightmare.
14 Feb 2018 19:49 - +4
I feel like every time you go up a grade you just hate everyone below you. Freshman: “Ugh, these middle schoolers are so annoying” Sophomores: “Fuck, I hate freshmen” Juniors:”Fucking underclassmen” Seniors: “Fuck everyone” Then the whole cycle starts ALL over again in college.
14 Feb 2018 20:25 - +4
Yeah so imagine being in your 30s you stupid shit
14 Feb 2018 16:17 - +4
Fresh meat, soft meat, aged meat, age meat with mold.
14 Feb 2018 18:19 - +4
In Australia we call them veggies. At least at my school.
14 Feb 2018 16:58 - +2
In my community college there's this thing where high school seniors can take college classes on our campus. You can point them out around 12-2 pm because they're all in line for their lunches that are provided by their school. I remember in high school I did all the classes I needed, as quickly as I could. So when I was a senior I could take electives that I didn't have to bother paying attention in. Senior year was the best. Also I just remembered that my high school had a canal going around it and we would always threaten the freshmen that we would throw them in it. If they annoyed us. Fun times..... Fun times.
14 Feb 2018 20:15 - +2
We have this program in our school called Link Crew which basically helps all freshmen with finding classes and stuff and I signed up for it. Pray for me
14 Feb 2018 15:37 - +2
Bad grades scare the astral projection out of these little gits. I've had juniors ask me about the toll a gpa of 3.85/5 will take on their lives. This being the first sem on campus.
14 Feb 2018 14:31 - +2
Freshmeat
14 Feb 2018 19:45 - +2
All the sophomores in here acting like hot shit
14 Feb 2018 14:28 - +1
And the cycle continues...
14 Feb 2018 14:37 - +1
I heard that freshmen wear gloves so that senior cAnt tell them apart from seniors

Current top posts:

Battlefeels Episode 23: Looting with true friends (38 comments)
omg, no pic
[MAIN SPOILERS] There is a single season for each of the Lannister siblings in which they are broken down and emotionally and physically transformed for the rest of the series (111 comments)
I saw this somewhere but I need a second opinion. Invest for not? (53 comments)
Footage of a Florida lawmaker carefully reviewing the reasons NOT to ban assault weapons. (258 comments)
Just going to shoot this fridge WCGW (136 comments)
omg, no pic
TIL that Kanye West first started making beats when trying to make a Mario style game about a giant penis (267 comments)
omg, no pic
The Beard Incubator (34 comments)
TIL about Perpetual Stew, common in the middle ages, it was a stew that was kept constantly stewing in a pot and rarely emptied, just constantly replenished with whatever items they could throw in it. (408 comments)
Runner celebrates just a tad too early and loses to rival. (80 comments)
Ah, I see you're a man of culture as well. (119 comments)